Friday, January 10, 2020

En ledig fredag...

Oj, det var ett tag sen jag präntade ner mina tankar ser jag....Å andra sidan har lusten krympt rätt ordentligt för att uttrycka mig publikt. Har dragit ner kraftigt på fb o andra sociala medier. Upplever det som att dumhet o intolerans frodas o att folk jag trodde jag var polare med har en kraftigt förändrad syn på samtiden har jag märkt. O torgför det ogenerat...Gör ju att min umgängeskrets krymper ordentligt.

Åt andra hållet har jag ju en underbar fru o en stor familj tack vare henne. Berikar ju ens liv ordentligt. Lyckades oxå landa ett tills vidare anställning på ett ställe som jag trivs på så i mitt privata liv är allting relativt toppen.

Men samhället o världen utanför kommer med skrämskott o inte fullt så trevliga saker händer i parti o minut. Undrar vart det tar vägen? Kanske man inte skall undra, man blir ju mörkrädd för det som är redan....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home